13 september

Vilken orginell rubrik, jag kom på den helt själv!

Jaha nu sitter man här och väntar på Andreas. Vi skulle fixa med biljetter. Jag har hittat några riktigt bra, men de kanske inte är kvar när han kommer. Det tar sån tid för honom....

Jag kom på igår när jag inte kunde somna att jag älskar låttexter. Det är dem som bygger upp hela låten. Helst ska det vara djupa, sorgsna texter. Det är sådana texter som ger något. Det är fint.

Som sagt var, så har jag inte tid att vara här. Har fortfarande tusen sidor kvar att läsa på engelska. Trots att det kändes som om jag läste flera tusen igår. (Jag läste nog 15 sidor.)

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Texten bygger halva låten, men melodin bygger nsätan hela =P Smart va? ;)

2007-09-16 @ 21:40:47
URL: http://iseeu.blogg.se
Postat av: Anonym

haha:) visste att du skulle skriva det. men det håller jag inte med om. melodin säger inget, den ger inget. innehållslöst liksom. som det du tycker kan man säga!;) sådetså!

2007-09-17 @ 10:40:29
URL: http://annicka21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0