Hemtentamen 2...

..är vad jag håller på med nu... Går sisådär. Med tanke på hur lite tid jag har haft till att jobba med det så är det ändå rätt okej faktiskt. Har lite smått att göra kvar och den ska vara inne på måndag så det ska nog gå.

Jag har jobbat inatt igen. Visst är det bra med pengar men jag tycker inte att det ger lika mycket som det tar att jobba. Jag hinner inte med det som jag egentligen ska göra. Så nu i fortsättningen ska jag inte jobba lika mycket. Försöka att inte göra iaf.

Såg halva idol igår, lyssnade på Andreas när han sjöng och sen lite halvt på de andra. Men det var ingen annan som var riktigt bra. Sam var helt okej. Men resten? Nja jag vet inte. Jag tror tjejerna är bättre i år faktiskt. Får hoppas att Andreas tar sig långt iaf:)

Jaha ja, det var väl det hela för denna gång.

Du, jag säger till när Alfred-bebbon kommer!:)

Förresten, Dennis och Andreas! Nu gör ni som ni har samvete till och svik inte oss trogna supportrar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0