Jag tänkte

att jag skulle börja skriva lite mer regelbundet. Men det är svårt. Jag jobbar fortfarande med veckouppgiften som skulle ha varit inne i söndags (fast vi fick till slutet av nästa vecka på oss om vi ville, men det är ju skönt när det är klart). Jag är förhoppningsvis snart klar och har kommit en bra bit på nästa uppgift. Jag saknar motivation till att göra något av det. Så det får bli som det blir, bara det blir något.

Det gick inget vidare med pingisen igår. Eller jag vann ju när de två "fjantarna" spelade tillsammans, inte när de spelar var för sig. De har väldigt dåligt samarbete. Haha. Det gick inget vidare för Sverige igår heller, jag förstår fortfarande inte varför Anders Svensson ska vara med? För att han två gånger i sin karriär lyckats göra mål på snedträffar (eller okej, han hade väl lite tur med:P)? Finns det verkligen ingen som är bättre? Det borde inte vara så svårt att hitta...

Nähe, nu ska jag tillbaka in i kungens maktutveckling i Sverige fram till medeltiden, alltså hur den utvecklades och blev större eller vad man ska säga. Det är roligare än vad det låter. Jag lovar.


"Du finns där. Och nu har jag börjat se dig i drömmen med."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0