Herregud...

Varför skaffade jag en blogg överhuvudtaget när jag inte har något att skriva om? Varför försöker jag ens? Och nu när jag väl har en känner jag mig tvungen att skriva...

Vad ska jag skriva då.. hmm.. att Kalmar FF absolut inte vinner allsvenskan i år, att jag har varit på affären, att katten har fått ungar och allt annat utan betydelse för andra levande varelser.

Varje dag när jag sitter och tittar igenom våra tv-kanaler hittar jag nya (men vi brukar inte ha dem i mer än någon dag men men...). Idag hittade jag tv4 komedi eller vad den nu heter. Så jag såg att det skulle vara Räkna med bråk, kommer du ihåg när vi såg det Dennis? Alltid efter skolan, minns inte vilken klass vi gick i. Det var fortfarande ganska kul, Steve Urkel framförallt. Men det var bättre förr när man såg det, nu var det ganska fjantigt. Haha och igår såg jag Quack Pack! Kalle är för rolig när han inte kan prata, -"stigen är för amatörer!".

Nu har jag skrivit lite om sådant som egentligen aldrig behövde ha skrivits. Men jag gör det för att man ska. För att ni ska ha något att läsa ibland. Men ni skriver mycket bättre. Iallafall Dennis. Andreas har ju fastnat lite i det där Kalmar FF köret ibland;)



För jag har velat dö med stil

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Jag skriver visst bra, på mitt sätt :P
Det är roligt att du också skriver, mer annica åt mig och dennis :D
Jag vågar inte skriva om Kalmar vinner Allsvenskan.
Vill inte ha fel.

2007-10-03 @ 21:35:00
URL: http://iseeu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0